خداحافظ تابستان

ساخت وبلاگ

28 آبان 1357 سینما رکس آبادان کاملا عامدانه در آتش سوخت. صدها نفر در آتش سوختند ولی فاجعه ی بزرگ تر این است که این واقعه سرآغاز مصیبت هایی است که این سال ها بر خوزستان رفته است. جنگ، ویرانی، خاک، خشکسالی، سیل و . . . از این دست فاجعه ها هستند.

خداحافظ تابستان...
ما را در سایت خداحافظ تابستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ahvaz-city بازدید : 82 تاريخ : شنبه 22 بهمن 1401 ساعت: 15:40

همواره سعی من این بوده که نکات مثبتی را که در اهواز می بینم بازگو کنم ولی آن چه این شهر را می رنجاند، مدیریت این به اصطلاح کلانشهر است. حرف بسیار در این خصوص وجود دارد که به زودی به آن خواهیم پرداخت.

خداحافظ تابستان...
ما را در سایت خداحافظ تابستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ahvaz-city بازدید : 84 تاريخ : شنبه 22 بهمن 1401 ساعت: 15:40

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: دو تن از معاونان شرکت آب و فاضلاب به اتهام قصور در ترمیم معابر پس از عملیات اصلاح شبکه فاضلاب، بازداشت شدند.صادق جعفری چگنی اظهار کرد: از ابتدای بارش‌ها در استان خوزستان، به صورت مکرر اخطارهایی در خصوص آب‌گرفتگی معابر استان به مدیران شرکت آبفا داده شد اما در بارندگی اخیر مجددا شاهد انباشت آب‌های سطحی و عدم دفع صحیح فاضلاب بودیم.به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: پس از نشست با متولیان امر اعم از شهردار اهواز و مدیر آبفای خوزستان، از محل‌های اجرای طرح اصلاح شبکه فاضلاب، بازدید شد و با توجه به ضعف در عملکرد دستگاه متولی در مورد لوله‌گذاری و آسفالت خیابان‌های محل اجرای طرح، در راستای حفظ حقوق عامه، پرونده قضایی تشکیل و دستور بازداشت دو تن از معاونین آبفای و فاضلاب استان صادر شد.جعفری چگنی گفت: پیش از این نیز به دنبال آب‌گرفتگی‌های مکرر معابر استان خوزستان، پرونده قضایی برای مقصران آبگرفتگی‌های اخیر استان تشکیل شده بود.بنا بر اعلام دادگستری خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هم‌راستا با سیاست‌های قوه قضائیه، نظارت بر حفظ حقوق شهروندان و برخورد با متخلفان در این زمینه را به عهده دارد و با مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند، برخورد جدی خواهد کرد. خداحافظ تابستان...
ما را در سایت خداحافظ تابستان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ahvaz-city بازدید : 74 تاريخ : شنبه 22 بهمن 1401 ساعت: 15:40